Koncertek:

Köszi

2010. január 6., szerda

Koncert beharangozó

Sziasztok!
2009. január 16-án koncertezni fogunk a miskolci Corner Stage Caféban. Természetesen italakció is lesz. Belépés ingyenes. (Megjelenés kötelezően választható)
A koncertre készülünk Nektek új és Magunknak meglepetés számokkal.
Az esemény vehető a második bemutatkozó koncertünknek. Ugyanis nyár óta eltelt egy kis idő. Azóta egy platinalemezzel gazdagabb lett Zoli is. Azért nem minden zenekar mondhatja ezt el magáról, hogy van egy platina lemezes dobosa. Remélhetőleg a koncert után nem következik ismét hosszú szünet a következő, immár dupla-platina megkapásához. (Azóta vadászunk RTG képre.)
A koncertre visszatérve. Elképzelhető, hogy lesz előttünk egy zenekar. Ha biztosan tudjuk be fogunk róla számolni azon nyomban, ha nem, akkor meglepetés lesz.

A végére hagytam a jófiús, szép-választékos elbeszélésű és felettébb udvarias invitáló szavak összességét. Vagyis:
Sok szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt.

11 megjegyzés:

Varga Dávid írta...

Lesz egy zenekar előttünk? ;)
Én erről nem is tudtam! :) :D
Egyébként lehet majd iwiw-en is, meg arckönyvön is írhatnánk ;)

...petya, a petya... írta...

invitáló helyett irritálót olvastam:D
italakció, platinalemez egy szó.
ki kötelezett rá, h. ajánljátok a megjelenést?

Tomi írta...

a könnyebb érthetőség miatt kijavítottam, ha így neked jobb

Varga Dávid írta...

jajj Petya...úgy imádlak, úgy szeretlek (nem folytatom ;) )...nem is Te lennél, ha nem kötöttél volna bele! :P ;) :D

...petya, a petya... írta...

hát nehogymá csak pozitív kritikát kapjatok, még elszállnátok magatoktól (mégjobban) ;)

Dávid Holló írta...

"A megjelenés kötelezően ajánlott"
Ez elég gyakran használt forma pl. egyetemen.
Én úgy tudtam Petya, hogy angol, nem magyar nyelvészen vagy. És amit a word nem húz alá az nem hiba :)

...petya, a petya... írta...

azt ne hidd már, h. tényleg bajom volt vele:) csak piszkálta a Csőrömet;) és angolon és elméleti nyelvészeten vagyok. és ha a wörd nem húzza alá, akkor meglehet, h. én b@sztam el. de nembaj, így jobban tetszik:P

Dávid Holló írta...

De azért kutya van?
Nem? :)

Nap írta...

dávidka neeee
pedig már majdnem elfelejtettem...!

Zizi írta...

WTF? It is a tipical "a'sszem lemaradtam valamiről" situation. Valki világosítson fel arról, hogy itt miről van szó!

lightpost írta...

szerintem Dávidka petyairánti úgyimádlak-úgyszeretlekére és nemi preferenciájára vonatkozott a hirtelen felborulás...