Koncertek:

Köszi

2010. február 9., kedd

Élő zene

Na ilyet tőlünk nem fogtok hallani.



Ha rendes, élő, bulizós rockzenére vagytok kíváncsiak, ahol nem kell több tízezer forintot kifizetni a playback-ért, akkor gyertek el a Kocsonya Fesztiválra, ahol fellép a Holló meg a többi madár zenekar.

Viszont a Wikipédia milyen szépen megfogalmazza a playback magyarázatát:
A playback használatának ... oka, hogy az adott helyszínen nincsenek meg az élő zene játszásához ... szükséges feltételek. ... Más esetekben az ... énekes nincs ... felkészülve az adott mű élő előadására ... az énekes vagy zenész csak jelképes szereplő ... Szintén vannak olyan énekesek, akik csak stúdiókörülmények között tudják a maximumot kihozni magukból.

Őszintén szólva én egy kicsit csúnyábban fogalmaztam volna meg.

7 megjegyzés:

Varga Dávid írta...

mindettől függetlenül azért még mindig nem rugdosnám ki az ágyamból ;)...

Unknown írta...

hát én a cipőmön kívül nem érnék hozzá mással.tehetségtelen, szánalmas,ránézésre hihetetlenül ostoba,ideggyenge és mégis meggazdagszik mindebből.egyszerűen szégyen.az nem számít ha tehetséges vagy,csak legyen pénzed meg néhány kedves ismerős és a szarból máris aranyat csináltál.

Varga Dávid írta...

hát...mivel nő vagy nem vártam mást;)...véleményem nekem is ugyanez róla, mindettől függetlenül írtam azt;)...bár elég sok "sztárnak" (inkább celeb) terjeng ilyen playback marhasága a neten, úgyhogy nekem egy kicsit gyanús, hogy mindenkiről kikerülnek olyan hangfelvételek, aminél tökre másra számítunk, és valami gagyerák hang szólal meg... :S :D

Gergely írta...

http://www.kocsonyafesztival.hu/programok/hollo-meg-a-tobbi-madar/48/

ezt tegyétek ki szerintem. milyen jó már, hogy így kint vagytok, nem? :)

Varga Dávid írta...

jaja ;) szerintem is:)

Dávid Holló írta...

Majd ha lesz felteszem a youtube-ra a MI koncertünk igazi mikrofon hangját is és leszedem a playback sávot :)

Luca írta...

Azért abba is gondoljatok bele, hogy ennyi ugrabugra táncolás mellett elég nehéz lenne színvonalasan énekelni... :) Britney inkább a látványra ad koncerteken, nem az élő zenére, és van akinek ez jön be. ;)